Ciężki rozruch ......na ciepło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawelpap
    Ambiente
    • 2010
    • 182

    z tego co wiem to kolega z mińska to robi poszukaj na forum.. nie jest to droga sprawa i krótko trwa aby tylko ten ktoś się znał ...

    Komentarz

    • dwaoka
      Elegance
      • 2010
      • 927

      Dobrzyl, kolega z mińska - robekcool
      bkc+dsg

      Komentarz

      • Dobrzyl
        Ambiente
        • 2009
        • 209
        • Octavia III (5E3)
        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

        dwaoka, wiesz ile taka przyjemnosc kosztuje :?
        Łukasz

        Komentarz

        • pawelpap
          Ambiente
          • 2010
          • 182

          Ile ?

          W siedlcach jeden z mechaniorów robi to za 100 zł nie wiem tylko z jakim skutkiem bo nie znam

          Komentarz

          • Dobrzyl
            Ambiente
            • 2009
            • 209
            • Octavia III (5E3)
            • CJSA 1.8 TSI 180 KM

            temat umarł czy każdy zmienił mapy;?
            Master's, ile u ciebie kosztuje zmiana mapy;?
            Łukasz

            Komentarz

            • harry.wesoly
              Drive
              • 2009
              • 51

              A ja tam już ponad miesiąc jeżdżę z odpiętą kostką od czujnika płynu chłodzącego, samochód pali na dotyk, kluczyk od razu na start i pali pięknie. Jak na razie nic złego się nie dzieje. Swoją drogą poleci ktoś miejsce na mapowanie w mojej okolicy?
              Przed Rozmową Ze Mną Skonsultuj Się Z Lekarzem Lub Farmaceutą

              Komentarz

              • sylwekpe
                Drive
                • 2008
                • 43
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                U mnie pomogła wymiana cewki zapłonowej i konserwacja akumulatora (mało wydajny był, mało elektrolitu)
                Sylwek

                Komentarz

                • maciejjeremy
                  Drive
                  • 2010
                  • 79

                  Witam
                  Kto mi zwiekszy dawke z okolic poznania lub lodzi??

                  Komentarz

                  • parasite
                    L&K
                    • 2011
                    • 1368

                    Zamieszczone przez harry.wesoly
                    A ja tam już ponad miesiąc jeżdżę z odpiętą kostką od czujnika płynu chłodzącego, samochód pali na dotyk, kluczyk od razu na start i pali pięknie.
                    Możesz rzucić zdjęciem lub dać jakieś wskazówki gdzie jet dokładnie ta kostka? Odłączyłeś całą kostkę czy tylko któryś pin?
                    AGR 112KM, 232Nm
                    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                    Komentarz

                    • harry.wesoly
                      Drive
                      • 2009
                      • 51

                      Zamieszczone przez parasite
                      Zamieszczone przez harry.wesoly
                      A ja tam już ponad miesiąc jeżdżę z odpiętą kostką od czujnika płynu chłodzącego, samochód pali na dotyk, kluczyk od razu na start i pali pięknie.
                      Możesz rzucić zdjęciem lub dać jakieś wskazówki gdzie jet dokładnie ta kostka? Odłączyłeś całą kostkę czy tylko któryś pin?
                      Tu masz 2 zdjęcia: silnik z pompowtryskiwaczami i na pompie paliwowej.

                      Musisz zdjąć obudowę silnika, odłączasz samą kostkę to proste, czujnika nie ruszasz z bloku silnika. Auto pali wręcz cudownie, jak na razie zero problemów.
                      Przed Rozmową Ze Mną Skonsultuj Się Z Lekarzem Lub Farmaceutą

                      Komentarz

                      • Evil
                        Rider
                        • 2009
                        • 721

                        Miałem także ten problem, który w sumie się rozwiązał sam. W zimie padł mi akumulator i wymieniłem na nowy. Od tamtego czasu ani razu nie miałem problemu z rozruchem po krótkim postoju. Poprzedniego lata na starym aku. bardzo często musiałem długo kręcić az do odpaleni.

                        O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

                        Komentarz

                        • parasite
                          L&K
                          • 2011
                          • 1368

                          Zamieszczone przez harry.wesoly
                          Tu masz 2 zdjęcia: silnik z pompowtryskiwaczami i na pompie paliwowej.

                          Musisz zdjąć obudowę silnika, odłączasz samą kostkę to proste, czujnika nie ruszasz z bloku silnika. Auto pali wręcz cudownie, jak na razie zero problemów.
                          Dzięki. Dzisiaj spróbuje po powrocie z pracy.

                          Zamieszczone przez Evil
                          Miałem także ten problem, który w sumie się rozwiązał sam. W zimie padł mi akumulator i wymieniłem na nowy. Od tamtego czasu ani razu nie miałem problemu z rozruchem po krótkim postoju. Poprzedniego lata na starym aku. bardzo często musiałem długo kręcić az do odpaleni.
                          U mnie to może być to, bo mam problem z alternatorem. Czy po odpaleniu na prostowniku to wyjdzie? Nie wiem jaki prąd pobiera rozrusznik i czy prostownik jest w stanie taki prąd dać.

                          [ Dodano: Sob 09 Lip, 11 17:25 ]
                          Po odłączeniu czujnika pali na dotyk. Po ponownym włączeniu znów 3 sekundy czekania nim odpali. Teraz pytanie co powoduje to dłuższe kręcenie i to, że świece grzeją cały czas nie ma wpływu na to. Czy jazda bez wskaźnika temperatury jest na pewno bezpieczna i czy nie spowoduje przegrzania silnika?
                          AGR 112KM, 232Nm
                          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                          Komentarz

                          • Krzych
                            Rider
                            • 2005
                            • 671

                            Zamieszczone przez parasite
                            Czy jazda bez wskaźnika temperatury jest na pewno bezpieczna i czy nie spowoduje przegrzania silnika?
                            Ten czujnik nie tylko obsługuje wskaźnik na desce (brak wskazań aktualnej temperatury) ale także podaje właściwą temperaturę dla sterownika silnikowego.
                            Wartość właściwej temperatury silnika ma wpływ na kalkulowanie dawki paliwa w całym zakresie pracy silnika np. od -20 do ponad 100st.
                            Odpięcie czujnika powoduje że świece żarowe zawsze się uwłaczają bez względu na temperaturę silnika.
                            Odpięcie czujnika to tylko półśrodek, lepiej zrobić korekcje dawki w programie i będzie po problemie.
                            DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                            www.chiptuning.katowice.pl
                            DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                            Komentarz

                            • parasite
                              L&K
                              • 2011
                              • 1368

                              Czy bąbelki powietrza w przewodach paliwowych mogą powodować problemy z odpaleniem na ciepło? Dzisiaj zauważyłem, że mam wielki bąbel powietrza w przewodzie do pompy wtryskowej, a w trakcie pracy silnika widzę lekkie bąbelki od strony filtra paliwa i co chwile jakby szybko poruszający się większy bąbel od filtra do pompy.
                              Wydaje mi się, że silnik lepiej palił na ciepło przed wymianą rozrządu i filtrów. Ponieważ kąt wtrysku jest ok, rozrząd też był sprawdzany, to zastanawia mnie ten filtr. Dodam, że nie jest to filtr jakiejś super znanej firmy.
                              AGR 112KM, 232Nm
                              Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                              Komentarz

                              • gregorianin
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 215
                                • Octavia II (1Z3)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                Zamieszczone przez parasite
                                Czy bąbelki powietrza w przewodach paliwowych mogą powodować problemy z odpaleniem na ciepło? Dzisiaj zauważyłem, że mam wielki bąbel powietrza w przewodzie do pompy wtryskowej, a w trakcie pracy silnika widzę lekkie bąbelki od strony filtra paliwa i co chwile jakby szybko poruszający się większy bąbel od filtra do pompy.
                                Wydaje mi się, że silnik lepiej palił na ciepło przed wymianą rozrządu i filtrów. Ponieważ kąt wtrysku jest ok, rozrząd też był sprawdzany, to zastanawia mnie ten filtr. Dodam, że nie jest to filtr jakiejś super znanej firmy.
                                Nie, pewne niewielkie ilości powietrza są niemal "niewidoczne" dla pompy, natomiast większe utrudniają rozruch w każdych warunkach, nie tylko na ciepło. Problem z odpalaniem tylko na ciepło ma związek ze stanem układu rozruchowego i/lub elektrycznego oraz towarzyszy tylko pojazdom fabrycznie wyposażonym w koła 2masowe. Wszystko zostało już napisane tutaj wielokrotnie.
                                www.DURASOFT.pl

                                -Hamownia podwoziowa
                                -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                                -Diagnostyka
                                -Filtry FAP/DPF

                                Komentarz

                                • pawelpap
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 182

                                  Ja na nowym aku jeżdżę ze 2 miesiące i wszystko ładnie pali , kolega zmienił mapy (miał też problem z odpalaniem na ciepło) i też mu pomogło...

                                  Komentarz

                                  • harry.wesoly
                                    Drive
                                    • 2009
                                    • 51

                                    Czwarty miesiąc na wypiętej kostce od czujnika. Jak na razie bezawaryjnie, auto pali na dotyk, zobaczymy zimą.
                                    Przed Rozmową Ze Mną Skonsultuj Się Z Lekarzem Lub Farmaceutą

                                    Komentarz

                                    • parasite
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1368

                                      Zamieszczone przez harry.wesoly
                                      Czwarty miesiąc na wypiętej kostce od czujnika. Jak na razie bezawaryjnie, auto pali na dotyk, zobaczymy zimą.
                                      A jak ze spalaniem? Nie wzrosło czasem?
                                      AGR 112KM, 232Nm
                                      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                      Komentarz

                                      • harry.wesoly
                                        Drive
                                        • 2009
                                        • 51

                                        Spalanie nie wzrosło a przynajmniej w taki sposób abym to wyraźnie zaobserwował, płyn chłodniczy nie ubył, silnik się nie przegrzewał nawet podczas urlopowego wyjazdu przy wysokich temperaturach, pali na dotyk na pół obrotu. Już nie muszę się wstydzić i denerwować się ciężkim rozruchem a na miejscu parkingowym obok starsze rzęchy palą lepiej. Koszt- zerowy, czas po zlokalizowaniu czujnika 10s. max. Silnik i samochód już nie najmłodszy więc po co wydawać kolosalne pieniądze na ich naprawy skoro tak też jest dobrze. Pozdrawiam
                                        Przed Rozmową Ze Mną Skonsultuj Się Z Lekarzem Lub Farmaceutą

                                        Komentarz

                                        • Krzych
                                          Rider
                                          • 2005
                                          • 671

                                          Zamieszczone przez harry.wesoly
                                          Spalanie nie wzrosło a przynajmniej w taki sposób abym to wyraźnie zaobserwował, płyn chłodniczy nie ubył, silnik się nie przegrzewał nawet podczas urlopowego wyjazdu przy wysokich temperaturach, pali na dotyk na pół obrotu. Już nie muszę się wstydzić i denerwować się ciężkim rozruchem a na miejscu parkingowym obok starsze rzęchy palą lepiej. Koszt- zerowy, czas po zlokalizowaniu czujnika 10s. max. Silnik i samochód już nie najmłodszy więc po co wydawać kolosalne pieniądze na ich naprawy skoro tak też jest dobrze. Pozdrawiam
                                          Zastanawiałeś się co będzie w przypadku gdy wysiądzie Ci również czujnik temperatury na chłodnicy?
                                          Co wtedy włączy wentylator?
                                          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                          www.chiptuning.katowice.pl
                                          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                          Komentarz

                                          • toma82
                                            Classic
                                            • 2010
                                            • 5

                                            Witam wszystkich,
                                            z góry proszę o wyrozumiałość, ale nie wiedziałem czy napisać tego posta w tym dziale czy może w ogłoszeniach - mam takie pytanko czy ktoś orientuje się gdzie w okolicach poznania mógłbym zrobić korektę dawki rozruchowej? jak większość tutaj moja skodzinka cierpi na tę chorobę i nie che jej dłużej męczyć kręceniem kilkusekundowym na ciepłym silniku.
                                            Pozdrawiam

                                            Komentarz

                                            • Kh2GzYH@neostra
                                              Drive
                                              • 2008
                                              • 93

                                              Witam mam to samo pytanie co kolega czyli korekta dawki rozruchowej ale w Białymstoku.
                                              Dwa lata temu wymieniłem akumulator i pomogło a teraz znowu mam ten sam problem z odpalaniem na ciepło,może ktoś w Białymstoku to robi.
                                              Jordi

                                              Komentarz

                                              • krystianmx
                                                Classic
                                                • 2010
                                                • 38

                                                Witam, również miałem problemy z odpalaniem na ciepło octavii 2 1.9TDi 105km z 2005 roku, poszukałem trochę informacji na forum i tak trafiłem do V-tech w Łowiczu.
                                                Przybyłem na omówioną wizytę, panowie z serwisu v-tech podłączyli komputer - pierwsza diagnoza dwa wtryski nie do końca się otwierają (prawdopodobnie zabrudzenie),samochód ma przejechane lekko ponad 200 000km zaproponowali czyszczenie specjalną maszyną. Maszyna ta wtłacza paliwo (w układzie zamkniętym pomijając nasz bak) do samochodu pod ciśnieniem.
                                                Pomyślałem, że nie mogę tak tego zostawić więc poprosiłem o czyszczenie - po zabiegu przejażdżka z mechanikiem i normalnie byłem w szoku :shock: zupełnie inny samochód inna dynamika jakbym zrobił chipa , byłem już zadowolony, że jeden problem rozwiązany.
                                                Następnie przyszła pora na zmianę dawki rozruchowej, bo na nią w sumie czekałem najbardziej, po zgraniu softu modyfikacji i ponownym wgraniu próba......, normalnie doznałem szoku po raz drugi, jak odpala mój samochód 8)
                                                Jeśli chodzi o ceny to czyszczenie wtrysków 180 zł, zmiana dawki rozruchowej 350 zł. Jestem zadowolony z fachowej roboty.

                                                P.s na razie minął tydzień od wizyty w warsztacie, ale zauważyłem że minęła mi chyba ? jedna dolegliwość nierównej pracy silnika, chodzi o wibracje na zimnym silniku np. podczas postoju na skrzyżowaniu - myślę że mogła pomóc sprawa czyszczenia wtrysków.

                                                Komentarz

                                                • kuszyn
                                                  Classic
                                                  • 2010
                                                  • 21

                                                  miałem ten sam problem i kiedyś rozładował mi się akumulator więc porzyczyłem od kumpla i auto odziwo pali suuuper na ciepłym i zimnym silniku. Jeżdzę już kilka miesięcy na tym akumulatorze i jeszcze ani razu nie miałem problemów z odpaleniem auta. Też nie wierzyłem, że wina może być po stronie baterii ale to naprawdę pomaga.
                                                  Kiedyś Galaxy teraz Octavia, zadowalająca zmiana :-)

                                                  Komentarz

                                                  • Dobrzyl
                                                    Ambiente
                                                    • 2009
                                                    • 209
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                                    każdy z was pisze mapa,akumulator a co z rozrusznikiem ! ?
                                                    Łukasz

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...